Friday, January 14, 2011

Selamat Datang Ke Proton Edar Sdn Bhd

Assalamualaikum dan salam sejahtera.,

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan syukur Alhamdulillah ke hadrat Allah s.w.t kerana dengan rahmat dan kurniaNya, hari ini merupakan hari pertama saya bekerja sebagai Sales Advisor di Proton Edar Sdn Bhd cawangan Sandakan SABAH. Walaupun jawatan ini kontrak setahun sahaja dan gaj basic RM300 sebulan, tetapi saya merasa ini lah peluang saya untuk menimba ilmu dan pengalaman dalam bidang jualan. Banyak yang perlu saya belajar lagi dari SA senior sebab saya langsung tidak ada pengalaman dalam bidang penjualan kereta. Tetapi dengan minat dan azam saya tahun baru 2011 ini, InsyaAllah saya akan berusaha menjadi Sales Advisor yang cekap dan baik dalam memberikan servis jualan kepada bakal-bakal client saya.

So, kepada sesiapa yang tinggal di Tawau, Lahad Datu, Beluran, Kinabatangan dan Sandakan yang ingin mengetahui lebih lanjut dan test drive model-model proton yang terbaru, boleh datang berjumpa saya di:-

Proton Edar Sdn Bhd, Batu 4 Bandar Indah, Sandakan. Bersebelahan dengan kedai gambar. ataupun buat appointment dengan saya dengan menghubungi saya di talian:

1 - 013-8785699
2 - 017-5641249

Abu Bakar Mohd Aris
Sales Advisor
Proton Edar Sdn Bhd
Sandakan, SABAH.

3 comments:

  1. wuina.. nanti aku ada duit jumpa ko.. ahaha.. anyway tahniah ya bu.. smoga tahun ni lebih menggembirakan ko.. biarla gaji skit jadi sales bnyak2 insyaAllah dapat promotion.. :)

    ReplyDelete
  2. yaa... ko suruh si yau kumpul duit... buli beli inspira... ada kawan2 mu yg cewek2 tu... pass sama aku... ko dapat komisen..aku dapat aweks..hahaha

    ReplyDelete
  3. Want to earn money like crazy...Come n join us.
    No product Selling, No Requirement, No MLM & No Scam
    we are looking for potential investors.
    For more info pls visit my blogspot
    www.vggreatinvestment.blogspot.com
    You also Can Register Free Account
    Ref:155555575384
    we are Only Looking for A person Have Big Dreams.

    ReplyDelete